Två månader senare..

Idag är det exakt två månader sedan senaste uppdatering. Det kan vara så att jag legat lite på latsidan med just bloggen. Dock har det här med virtuella saker inte riktigt varit prio just nu.
Eftersom tanken är att detta ska vara någon form av träningsblogg så tänkte jag snabbt uppdatera läget på den här fronten. Min förhoppning är att jag snabbt kommer back on track vad det gäller träningsbloggningen. Troligtvis blir det ett och annat foto då och då också.
Eftersom jag är smått Jillian Michaels-frälst har jag fyra träning-dvd:er med henne, och alla är i min mening mycket effektiva och bra. Effektiva anser jag att de är eftersom merparten av dem är 20-30 minuter långa men är rätt tuffa och ger träningsvärk varje gång efter att jag tränat, fortfarande! Träningen sker varannan eller var tredje dag och sedan en tid tillbaka cyklar jag även till jobbet fyra av fem dagar i veckan. Bara den lilla ändringen i mitt liv, en cykel, har betytt otroligt mycket för mitt välmående. 

Nu när det börjar gå mot varmare tider är tanken att jag ska använda mig av naturen. Joggning är verkligen inte min grej, men jag ska försöka få till min egen variant på det hela på något sätt, på samma sätt som med kosten. Det jag äter just nu inspireras av GI till viss del, men jag har fortfarande kvar min starka tro på tallriksmodellen och kalorier in, kalorier ut. Att testa nytt är dock alltid spännande.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har saknat att se din blogg uppdaterad, hoppas allt är fint med dig:)

2012-07-03 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0